Monday, September 16, 2013

F.R.I.E.N.D.S.H.I.P


F.R.I.E.N.D.S.H.I.P
atau dalam istilah bahasa melayunya di sebut 
P.E.R.S.A.H.A.B.A.T.A.N
semua yang hidup di muka bumi ini pastilah dah lalui kehidupan itu kan?

Arif Fareez, Adam Firdaus, Siti Nur Hawa
merekalah sahabat sejati yang sentiasa berada di samping ku
mengimbau kembali detik perkenalan bersama mereka 
memberikan 1001 kenangan terindah buat aku
kemanisan, kepahitan, perbalahan, kegembiraan 
semua telah kami lalui
alhamdulillah walaupun ada halangan yang melanda 
namun persahabatan kami masih utuh hungga kini

mengimbau kembali detik perkenalan bersama
ARIF FAREEZ
siapa sangka insan yang pada mulanya musuh ketatku
kini menjadi insan terpenting dalam hidup aku
benar kata orang dari persahabatan pasti muncul satu perasaan lain
perasaan yang sangat indah!
*tetiba mood jiwang lah pula*

ADAM FIRDAUS
nama yang tidak asing buat aku, arif & hawa
seorang yg sangat low profile, positif thinking & most important dialah penyelesai semua masalah
aku di perkenalkan dgn daus oleh arif
yalah kawan baik katakan
1st time meet him dia sgtlah pendiam
bila dh lama berkenalan baru tahu taring dia yg sebenarnya

SITI NUR HAWA
perkenalan dengan hawa memang the best
maklumlah previously hidup aku kan hanya di temani rakan2 yg sebaya abg & kaum kerabatnya
jgn ingat aku xde kawan perempuan ya
tercampaknya kami di bumi asing menjadikan persahabatan kami bertambah erat
maklumlah masuk kutub selatan tak kenal sape2 kan?
hahahahha *marah en wan, ridzuan & nafi*

hadirnya mereka dalam hidup aku menjadikan aku semakin matang
berusaha untuk terus maju ke hadapan
terima kasih ya Allah kerna mengurniakan aku sahabat seperti mereka
tiada kata seindah bahasa
apa yang aku mampu katakan mereka lah insan yg sentiasa mendampingiku saat aku terjatuh suatu ketika dahulu

pasti akan ada yg bersuara
kenapa hanya mereka yang aku anggap sahabat
bagaimana pula yang lain?
hurmmm kalau nak explain 1 by 1 smpai esok pun tak habis
tepuk dada tanya hati sendiri adakah anda seorang SAHABAT atau pun RAKAN
bukan mahu mengungkit
tapi kecewa banget saat itu

tanpa mereka mungkin aku tak mampu meneruskan kehidupan ini
tanpa tangan arif yang mencapai aku sangat aku terkapai2 mungkin aku tiada hari ni
tanpa semangat dari hawa & daus mungkin kehidupan aku tak sebahagia hari ini
terima kasih semua
kalian adalah sahabat terindah yang tiada galang gantinya
mpga persahabatan kita akan kekal hingga ke ahir hayat.


saat menulis terasa ada air mata yang mengalir. mana pergimya mereka yang ku anggap keluarga*bukan family*? mana hilangnya kebahagian suatu ketika dahulu? kenapa kini hanya kepahitan yanga ku rasai saat mengimbau semua kenangan itu? aku tersepit di antara janji & perasaan. mungkin saat ini aku harus melupakan semua apa  ang pernah ku lalui. tiba masa untuk aku bangun menjadi seorang yang lebih tegar menghadapi kehidupan

walau apapun yang terjadi abg kamal tetap seorang abg yang sentiasa ada di hatiku. Whatsapp sudah cukup mengubat kerinduan fara buat abg. andaikata masih ada jodoh satu hari nanti kita pasti akan bertemu lagi. maafkan fara abg. fara terpaksa lepaskan semua yang fara sayang :'(


SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^