Saturday, January 3, 2015

Welcome New Year :) :) :)


salam tahun baru 2015
rasanya masih belum terlambat untuk mengucapkannya
salam maulidur rasul juga buat seluruh umat islam di muka bumi ini

dah 3 hari baru ada kesempatan nak menulis
maklumlah sibuk dengan urusan harian yg x pernah selesai
hahhahahaaha

bila dah muncul tahun baru
pastinya banyak memori di tahun lalu
nak cerita tentang aku rasanya tak perlulah
cukuplah hnya aku & keluarga yg mengetahui
whatever it is 2014 was fantastic year!!!!

travel tolak tepi
coz itu mmg impian since i was a kids
bila dah makin dewasa kita makin matang berfikir...
for surelah...
for me, family comes first
i'm choose to loose my friends rather than family...
sorry FIENDS..

bg yg masih x reti bahasa
please 'DON'T DISTURB MY LIFE'
tlg biarkan aku hidup dgn apa yg aku ada
i'm just hoping that this year going to be much better year

biarpun impian yg ada terlalu jauh untuk di kapai
namun aku akan berusaha untuk menjadikan satu realiti...

i'm miss my brother abg Kamal Adi forever.. even though we're far away i'm always there behind you. menyokong tak perlu sentiasa berada di sisi..


SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^