Wednesday, April 11, 2012

Last Day TEATERMUZIKALGERIMISMENGUNDANG

sweet moment with #kamalien *8 April 2012*

8 April 2012
tamatlah sudah Teater Muzikal Gerimis Mengundang
lakonan semestinya abg Kamal Adli & Mikha Tambayong
persembahan teater ini semestinya meninggalkan 1001 kenangan terindah buat semua yang datang menonton
baik yang kecil hingga ke tua ada sahaja yang memperkatakan tntg persembahan teater yang amat mengagumkan
bagi yang telah menonton tentunya korang xkan lupakan teater ni sampai ke bila2
betul x?

last day teater sekali lagi aku berpeluang meyaksikan bersama2 team #kamaliens
semestinya ieka,diana,qila,hery, kak syaz turut serta *sayangnya xde shikin*
persembahan malam ni agak santai
macam2 adengan yang mencuit hati
pecah perut juga di buatnya
even abg kamal tersasul banyak kali tetapi dapat di selamatkan
apapun aku paling suka part nyanyi lagu anuar zain
perghhhh memang terbaiklah
5 star aku hadiahkan
banyak juga scene2 yang di tokok tambah
adengan baling kasut memang tak boleh belah
sampai jatuh ke bawah pentas
ish2 memang dasyat betul diaorang ni
part Zamani melamar Cinta pun x kurang hebatnya
sakit x tangan abg kena tiang lampu?
hahahahaha
sengaja atau tidak pasti memyimpan memori buat kami semua

dalam banyak2 scene dalam teater ni
aku paling suka sekali part Zamani, Jering & Kembang menyanyi lagu 'Merindu lagi'
sehingga ke hari ini lagu tu segar bermain dalam memori aku
alangkah indahnya if ada button record nak record suara2 tu
arghhhh rindu gler semua detik indah tu
bila lah agaknya dapat merasa lagi kan?

buat haters2 abg kamal
korang semestinya kagum sekarang ni kan
siapa sangka abg kamal boleh menari, menyanyi serta berlakon
tu korang belum tengok abg kamal mengacara lagi :face7:
hiburan malam minggu akhirnya telah berakhir
rasanya x rugi aku x ke ABPBH demi abg kamal tahun ni
apapun abg kami akan sentiasa support abg dari belakang
please and please jangan arrogant

p/s: sempat jumpa abg kamal before last show start. minum air sirap je abg oii.. abg kitaorang rasa terkilan sebab x di invite pg party sedangkan team mikha dapat pg. hurm xpelah xde rezeki nak buat macam mana :face22:








if dah selesai membaca please leave a comment.. reallay appreciate it
saat ni hati sangat kacau bilau. x tau apa yang harus di lakukan. mungkin aku harus mengikut kata ibu. itulah pilihan yang terbaik aku ada saat ni. buat insan tersayang. aku amat merinduimu. hanya kenangan tu simpan tersemat di hati.

SMILE! Thankz for reading =)

1 comment:

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^