Tuesday, April 3, 2012

TMGM & Luncheon TMGM


before this aku dah update mengenai promo tour Teater Muzikal Gerimis Mengundang(TMGM)
now aku nak berkongsi pengalaman aku menonton TMGM
31 March yg lepas, aku,ieka,qila,shikin & diana b'kesempatan untuk m'yaksikan TMGM lakonan abg KAMAL ADLI and MIKHA TAMBAYONG di Istana Budaya
1st at all aku bagi 11/10 to teater ni
seriusly teater ni amat menyeronokkan
ada unsur komedi, persahabatan, percintaan dan yg pasti kesedihan :face29:
apapun teater ni sarat dengan mesej yang berguna

bagi aku,
dari detik pertama aku menonton dah membuatkan jiwa aku tidak sabar menonton hingga ke akhir
setiap babak yang di persembahan sgt2 terhibur
suara abg kamal selaku ZAMANI juga sangat menghiburkan
aku paling suka sekali saat Zamani memarahi Co-Pilatnya
hahahhahaha
yang paling best sebab Zamani turut sekali menyanyi sambil menari


kenangan di Istana Budaya

permulaan April sangat2 menarik buat aku
nak tahu apa dia???
aku, shikin & ieka antara insan bertuah yang dapat lunch bersama abg Kamal Adli & Mikha Tambayong
kalau nak di tanya macam mana kami dapat invitation tu agak susah nak explain
so biarlah hanya kami yang mengetahui
LUNCHEON TMGM sepatutnya start kul 11 pagi
biasalah janji melayu katakan
kul 12 baru lah mula
malangnya abg kamal datang lambat
kesian dia nak mohon maaf dari semua
yang menariknya lunch ni kami sentiasa di hiburkan oleh abg Kamal & Mikha
kalau nak di sebutkan sesi bergambar memang tak payah nak kiralah
rasanya mahu beratus abg kamal bergambar...hehheehee
the best part budak2 sek yang tgh buat lawatan kat PWTC pun turut serta berpeluang bergambar with abg kamal
to be honest serius abg kamal sangat2 peramah
semua yang ingin bergambar dia akan tunaikan
apapun lunch date ni memberi kenangan terindah buat syikin
kerana
dapat duduk semeja dengan abg kamal :face49:
but unfortunetly shikin malu2 la pula..
oklah that all....
aku tinggalkan uols semua dengan kenangan terindah from Raflessia Chicken Hut, The Mall

Invitation ticket

seriusnya abg kamal.. nak tahu abg kamal pandang sape? biarlah rahsia :face18:

bersantai sambil berborak. macam xde meja kan?

sila abaikan gambar rafie di belakang

fan2 yang bertuah join luncheon TMGM

mohon kemaafan sebab datang lewat

kamilah forever #kamaliens

snapshot!

dua2 dah keletihan

rasanya dah lama baru berkesempatan nak update. maaf yer. internet meragam sikit 2-3 hari ini. di harap semua tidak copy gambar ini yer. sekadar untuk berkongsi dengan semua

SMILE! Thankz for reading =)

2 comments:

  1. ye disini aku agak jelez dgn hari keesokan hari nye hahahahahahahaha :P

    ReplyDelete

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^