Wednesday, March 28, 2012

Promo Teater Gerimis Mengundang


assalamualaikum semua
apa khabar?
rasanya dah lama tak menulis kat sini
rindu pula dengan zaman berblogger

nmpk x poster besar kat atas tu?
kalau korang free apa kata korang datang support teater ni
teater ni bertajuk "Gerimis Mengundang"
mula di tayangkan start 27 Mac sehinggalah 8 Apr ni
so apa lagi
x kan nak tunggu last minute baru nak join
yang pasti teater lakonan abg Kamal Adli & Mikha Tambayong ini pasti x kan mengecewakan semua peminat
apa tunggu lagi sila lah dapatkan tiket sesegera yang mungkin yer :face7:

ptg td aku sempat join promo teater ni kat Wangsa Walk
sedikit mengecewakan sebab kurang mendapat sambutan
harap2 lepas ni dapatlah sambutan yang mengalakkan yer
btw that's not the topik
1st at all aku teperanjat dengan berita malang yang menimpa abg kamal
kesian kat abg kan
mungkin ada rezeki lainlah tu
tapi dalam kesedihan abg kamal mencuit hati gak
aku xleh nak lupakan pasal isu public phone
hehehee
biarlah hanya aku yang mengetahui
btw tadi mmg happening gler
puaslah kami jalan2 satu Wangsa Walk buat promo
penat but amat bebaloi demi meyokong abg tersayang...

oklah tinggalkan korang semua dengan kenangan terindah from
WANGSA WALK


berehat sebentar after penat buat promo

rasa macam muka aku nak makan orang suka

with heroin TMGM Mikha Tambayong

siapa lagi kalau bukan en hero kita - kamal adli aka zamani

suka dapat tengok abg kamal tersenyum tadi even dalam kesedihan. sabar yer abg kamal. semua tu dugaan. ada hikmah semua tu

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^