Thursday, March 1, 2012

1 March 2012

hari ni merupakan hari yang sangat2 teruk!
damn i hate it so much
hari ni aku make a decision utk ubah diri aku
sayangnya di pertengahan jalan aku terkadas
mungkin esok masih ada waktu untuk aku perbaiki kesilapan hari ni
saat ini kepala otak aku sangat2 serabut!
byk benda aku nak fikirkan
kahwin lah.. persahabatan lah and so on..
bab kahwin aku rasa aku lum ready lg
aku masih mencari insan yang betul2 memahami aku
yang dapat menerima kelebihan & kekurangan pada diri ku ini
mungkin saatnya belum sampai lg so mum memahami please
i really need time
7 bulan itu masih belum cukup ma
berbicara soal persahabatan aku rasa agak huru hara sedikit
rakan2 yang dah lama mengenali aku menjauhkan diri hanya di sebabkan satu mulut
sayangkan?
kenal dari zaman persekolahan lagi
sama2 bergelak ketawa sama2 sedih
dengar cter both of korang nak kahwin
congrate from me
shazzle crew?
mcm pernah dgr kn?
ok zip mulut ketat2
biarlah hanya aku yang tahu

lately ni macam2 terjadi kat diri aku
aku sayang sangat2 member2 aku
daus, qila, hawa & especially Adam
diaorang semua sentiasa menemani aku
if aku sedih diaorang sentiasa berada di sisi aku
lebih2 lagi adam

ADAM
nama yang tak asing dalam hidup aku
setiap kali aku sedih pastinya adam hadir memberi keceriaan
setiap kali aku menitiskan air mata adamlah yang meyekat dari terus berjurai
setiap kali aku kesakitan adamlah yang akan jadi pengubat diri aku
adam begitu baik sebaik dan seindah namanya
tapi kenapa aku tak boleh terima adam sebagai pasangan hidup aku?
adam jujur dengan aku
sepenuh hatinya mencintai
tapi aku??? hati aku tidak sedetik pun mencintai adam
kerna jauh dalam sudut hati aku...
aku mencintai insan bernama Arif
maafkan fara adam..:face59:

kemelut kesedihan hari ini di ceriakan oleh Daus
pagi2 lagi daus dah ajak aku berjogging gi opis
tulah padahnya bila naik kate x tengok minyak
sekali terpaksa tinggalan di tapak letak kate
di pertengahan hari mood aku agak bengong sikit
sekali lagi daus ajak aku buat keje gler
nak tahu apa?
playground.. nmpk sgt mcm keanak2kan :P
happening lah juga di tambah pula dengan hujan turun dgn tiba2
memang terbaeklah
teringat memori zaman kecik3
thankz to daus coz make me smile:face26:

mengharapkan ada hikmah di sebalik semua yang berlaku ini. cinta dan sayang aku hanya buat insan bernama Arif. aku masih belum menerima kehadiran sesiapa lagi. rasanya aku perlu juga ikut nasihat abg ku. entri kali ini agak serabut sedikit

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^