Saturday, March 10, 2012

Everything is over


manusia mana yang x pernah lari dari membuat kesilapan kan
kuarnya aku dari "Shazzle Crew" menjadi bualan ramai
pelbagai cemuhan & penghinaan yang aku terima
salah ke keputusan aku?
aku buat ini semua demi seorang lelaki
insan yang aku kenali sejak dari kecil
yang sentiasa menjaga dan mengambil berat tentang diri aku
saat keputusan di buat hati ku amat remuk
namun demi kasih sayang aku terhadap dia aku turutkan jua
"DIA"
ketika dia minta aku buat keputusan sama ada memilih dia ataupun Shazzle Crew
hatiku saat terluka
kenapa baru sekarang dia bangkitkan isu itu
kenapa tidak dulu
kenapa dia baru berani bersuara selepas .............
sebelum ini dia tak pernah menghalang aku bergaul dengan sesiapa
aku tak faham kenapa sikapnya berubah sangat
rasanya macam aku dah tak mengenali diri dia
2-3 hari sebelum aku kuar dari Shazzle Crew dia ada pesan
"seandainya awak tak pilih untuk kuar dari Shazzle Crew awak tak kan jumpa saya lagi"
kata2 dia betul2 mengugut aku
cubaan demi cubaan aku lakukan untuk kuar dari Shazzle Crew
aku tak sangka ieka perasan tweets aku
dan di situlah akhirnya semuanya berakhir
ketika ni hubungan aku dengan dia agak dingin
even kami berjumpa setiap hari tapi susah nak dapat keceriaan seperti dahulu
kadang2 aku terfikir mungkin keputusan aku tersilap
mungkin aku terburu2 membuat keputusan
tapi..... itu
aku buat demi dia dan demi persahabatan kami
bagi aku susah untuk aku cari sahabat yang betul2 memahami aku
awak... maafkan saya sebab berkasar dengan awak
saya buat semua ini demi mama
saya tak nak rosakkan hubungan kekeluargaan kita
saya sangat berharap semoga hubungan kita seperti dulu
saya rindu nak gosip dengan awak psl BF/GF :face60:

dalam hidup kita tak semuanya kita dapat. kadang kala kita inginkan permata tapi hanya kaca yang kita dapat. aku tak menyesal dengan keputusan aku. bagi aku keluarga harus aku utamakan.

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^