Sunday, June 17, 2012

feeling so sad ;'((((((((((((


kenapa awak buat semua ni?
kenapa awak kotakan janji awak setelah kita putus?
kenapa awak kembali dalam hidup saya ketika saya bahagia?
kenapa awak kembali mengerja saya setelah awak melukakan saya?
kenapa awak??? KENAPA???
tak puas lagi awak sakitkan hati saya??
tak puas awak mempermainkan perasaan saya??
permainan apa lagi ni?????

dah lama aku tak menitiskan air mata
tapi hari ni air mata yang aku pertahankan tak mampu aku bendung
hati aku terlalu kecewa
kenapa aku tidak tahu menahu pasal majlis harini?
aku ni boneka ke?
yang perlu menurut arahan semua orang?
yang boleh di paksa buat itu & ini?
sungguh aku tak sangka semua insan yang aku sayang sanggup tipu aku
hati aku terlalu kecewa
tak sangka sebegitu besar rancangan mereka
lebih perit lagi apabila BFF tersayang turut serta dalam rancangan itu
sungguh aku tak sangka
apa maksud semua ni???

dunia aku terasa gelap
aku kehilangan semuanya
terutama orang yang sangat aku sayangi
saat ini aku ingin bersendirian
jauh dari semua kenangan aku di Kuala Lumpur
aku perlukan masa untuk tenangkan fikiran aku
memikirkan tindakan aku untuk seterusnya
apakah keputusan yang harus aku buat nanti
semuanya bakal mempengaruhi masa depan aku
ya allah kuatkan diri hambamu ni
berikan petunjuk sewajarnya buat aku

buat semua family, bff tersayang (daus), family kamaliens (kak syaz, ieka, shikin), qila & and most important Arif Fareez maafkan fara
bagi ruang buat fara untuk berfikir dengan lebih jauh
semua yang berlaku harini begitu mendadak
aku tak sanggup menghadapinya
berilah ruang untuk fara berfikir apa keputusan fara

awak,
saya tahu awak akan setia menunggun saya. saya mohon awak tolong jangan cari saya buat seketika. berilah saya untuk berfikir. andaikata jodoh telah di takdirkan untuk kita saya pasrah untuk terima awak. saya amat berharap awak memahami. luka yang awak tinggalkan untuk saya terlalu pedih untuk di rawat. maafkan saya.

senyuman di bibir tapi hati bederai. lautan manusia membuatkan aku tenang berfikir. dah tiba masanya aku memberi ketenangan buat aku. aku perlu pergi jauh dari Malaysia. tempat penuhnya kenangan yang tak bisa aku lupakan.

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^