Friday, June 22, 2012

at last i'm can't stop smiling :)


siapa sangka dalam aku berduka cita Allah masih utuskan seorang insan yang membantu perjalanan hidup aku
MR. CHIPSMORE
gelaran buat si dia
seorang insan yang baik, prihatin & paling penting x pernah penat buat aku tersenyum
seminggu kehidupan aku bersama dia begitu myeronokkan
pantang aku termenung ada je idea untuk menyakat
aku beruntung mengenali insan ni
kalau sehari x dgr celoteh dia mmg x senang duduk lah
tanpa dia aku hilang arah tujuan
tanpa dia aku tak tau apa yang harus aku lakukan
tanpa dia aku tak pasti sama ada aku cukup kuat menghadapi rintangan hidup ni
terima kasih mr chispmore
inspirasi awak banyak membantu perjalanan hidup saya
sekarang saya rasa lebih matang untuk hadapi semuanya
mungkin saya masih perlukan masa
selagi awak masih setia di sisi saya memberi semangat
saya yakin saya mampu hadapi semuanya
awak buat saya tersenyum
dah kenangan yang awak tinggalkan hari ni x kan sy lupakan
thankz for make me smiling again:face64:

tak aku sangka dalam kekecewaan rupanya masih ramai yang menyayangi aku. begitu bertuahnya diri aku

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^