Monday, October 29, 2012

Travelling


I.M.P.I.A.N
setiap insan di muka bumi ini pastinya punya impian
bagi aku impian aku adalah untuk
MELANCONG
pastinya ramai yang mengandaikan melancong memerlukan duit yang banyak
tak di nafikan tp kalau dh minat semuanya boleh kn
bagi aku yang dah bekerja melancong adalah salah satu platform
yg mberikan ketenangan
b'hadapan dgn tugas yg m'cabar m'buatkan otak kita m'merlukan ruang rehat yg sempurna

buat aku,
aku nak sangat melancong bersama insan tersayang
travelling should be unforgotten memories
insyaallah tahun depan aku akan mulakan misi menjelajah dunia
doakan2 yer
'by travelling u may know something hidden'

Bali - Paris - Seoul - Perth - Brunei - Hong Kong - Krabi
wait for us OK!!!

bukan semua orang berkongsi minat yang sama. hopefully insan yang berada di sisiku punyai minat yang sama.

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^