Sunday, October 14, 2012

kenapa???


dah lama rasanya x mencoret di ruangan ini
kenkangan waktu membataskan segalanya2
kesibukan semakin menghimpit diri
benar2 sibuk kan?
entahlah hanya aku sendiri yang mengetahuinya
lately macam2 yang ingin aku lakukan
namun nampak gayanya masa belum mengizinkan
aku teringin nak keluar dari belengu masalah yg kian menghimpit diri
namun apa daya
makin aku cuba menjauh makin dekat pulak
K.E.K.O.S.O.N.G.A.N
seringkali aku merasa begitu
even sewaktu bersama rakan2 mahupun keluarga
aku rasa yang diri aku tiada di situ
benarkah aku cuba lari dari kenyataan?
hurrmmm...
tp bukankah kita mampu untuk mengubah kenyataan itu??/
entahlah
dalam hidup kita pastinya mengimpikan kesempurnaan
tp malangnya kita manusia x sempurna
otak aku ligat berfikir
apa yang aku fikirkan aku sendiri xtau
berbaloi atau tidak
ENTAHLAH....
cubaan demi cubaan
insyaallah aku ingin buktikan aku mampu
kebahagian milik aku
aku inginkan semuanya sempurna di mataku

pengalama banyak mengajar aku untuk terus melangkah ke hadapan bukan mengimbau kembali apa yang terjadi di belakang. tapi apakan daya. pengalaman lalu itulah yang banyak menguasai diri

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^