Thursday, September 27, 2012

Kini aku berusia 23 tahun


tanggal 25 September 2012 genaplah usiaku 23 tahun 
pada mulanya aku berasa sangat2 sedih sbb xdpt nak celebrate dgn abg2 tersyg
komitmen kerja katakan

tapi sebaliknya yang terjadi....
tahun ni aku rasa beruntung sangat
nak tahu kenapa?
sebabnya mestilah aku celebrate birthday 2 hari..
apa kes 2 hari kan?

al kisah ceritanya...
firstly bos aku desak aku attend 1 important seminar
arahan bos nak buat mcm mana kan
destinasinya LA *skrg fhm knp 2 hari kn*
sedap feeling2 menikmati k'indahan LA
abg2 aku tersayang muncul
kononnya nak bg kejutan celebration birthday aku lah
baik punya pakatan betul abg2 aku dgn en.tunang

kalau kat malaysia 25 Sept kat LA still 24 Sept
since morning (waktu msia) aku received sms, whatsapp, twitter mahupun fb from beloved family & friends
thankz to all yg wish ok
kalau tahun lepas aku terima bday wish from abg Adam Shah this year lak aku received from abg Kamal Adli
terkedu seketika time buka msg tu
don't be jeles ok ;)
anyway abg adam pun ada wish gak.. jgn ingat dia lupa tau!!!

tahun ni gak aku terima video call from sepupu abg fadzil
sape lg kalau bukan iqbaal
thankz a lot for call...
and thank you sbb baale & team nyanyi lagu ulangtahun
rasa nak berjurai air mata ;'(

kalau kat msia ucapan dr family & friends x henti2 
kat LA pula aku tergamam dengan sambutan dari abg2 aku
aku x sangka even dh berusia 23 tahun abg aku masih x lupa & masih meraikan
kalau orang lain bawa kek sambil nyanyi lagu 'happy birthday'
tp tdk buat abg2 aku
mereka sama2 sanggup nyanyi lagu 'dilema'
memang x terkata jdnya..
tahun ni dapat special hadiah from abg chik
x lain x bukan spending full day time at Universal Studio
sepanjang hari mereka mengembirakan aku
sumpah inilah moment terindah buat aku!!!
anyway thank you so much buat my dearest abg Muhammad Zhafareez Asnaf
kak zura, danie, danish,abg fadzil, abg chik, abg alief 
dan abg haz *sanggup dtg dr jepun tu*
serta en tunang tersayang (arif)
kalian sentiasa di hati adik
thankz for all the best moment
speechless adk jdnya :P

present from abg & kak zura

from abg fadzil *abaikan jam hitam tu :P*

hadiah ini paling sayang nak makan from abg haz

hadiah paling terindah dari yang tersayang <3

audio note from abg kamal adli

lirik lagu dilema


Tuhan tolong aku
Ku tak dapat menahan rasa didadaku
Ingin aku memiliki
Namun dia ada yang punya

Tuhan bantu aku
Ternyata dia kekasih sahabatku
Entah apa yang harus ku katakan
Hatiku bimbang jadi tak menentu

Bukan maksud diriku melukai hatimu
Namun aku juga manusia
Yang ingin merasakan cinta

Never never want you
Really really love you
Maafkan aku mengecewakanmu
Really really love you
Never never leave you
Segera aku melupakan dirinya

p/s: lagu ni banyak meninggalkan memory terindah buat aku. kerna lagu ini aku masih teruskan hidup aku. thankz iqbaal for make this song popular. i'm really appriacate it. masih terbayang dia menyanyikan lagu ini buat aku :'((((

setiap saat dan ketika aku menunggu ucapan dari mu. mungkin hatimu masih belum dapat memaafkan. sepenggal syawal kita tdk ketemu. aku doakan kau sentiasa dlm keadaan sihat

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^