Saturday, August 18, 2012

Berakhirnya Syawal


setelah sebulan umat islam berpuasa akhirnya syawal menjelma jua
pejam celik pejam celik rupanya kita dah sampai ke penghujung syawal
tahun ni aku sambut ramadhan ala kadar sahaja
banyak masa aku habiskan dengan berbuka di luar
bukan aku sengaja tapi tuntutan kerja kan
alhamdulillah impian bulan ramadhan tercapai jua
target nak turun 10 kg tp kesampaian
3kg tu kira oklah kan :P

tahun ni aku beraya di Perak
kampung halaman sebelah mama katakan
macam biasa raya di rumah wan x sah kalau tak sampai yang berkunjung ke umah
hari pertama, kedua & ketiga memang x menang tangan di buatnya
dah lah aku satu2 nya cucu perempuan mmg lah malang menjalankan tugas
raya keempat, kelima & keenam kami bertukar arah ke Penang
bukannya nak berkunjung ke umah saudara mara
sahaja nak merehatkan minda
heheheheehe

alhamdulillah syawal tahun ni dapat berjumpa dengan ramai kawan2
musim2 perayaan macam ni jelah pun nak jumpa semua kan ?
bila dah jumpa kawan2 tu mmg lupa dunia katakan
banyak story mory di gosipkan
kalau puasa berat badan turun 3 kg time raya ni xtaulah berapa kg pula yg naik
hopefully x banyaklah ye
seriyau juga ni
rasa gerun nak mengadap penimbang
hahahhahaah

even syawal hampir melabuhkan tirainya
undangan umah terbuka still ada
kalau ikutkan hati mmg nak hadiri semuanya
tp dah kata manusia
x mampu nak lari dari halangan yang melanda
aku harap kawan2 ku memahami ok
insyaallah ada rezeki kita jumpa lagi

maaf sbb lambat update entries. terlalu banyak tugasan lately ni. hopefully still ada masa untuk curi2 meng'update' ;)

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^