Thursday, August 9, 2012

the only him :'(


it's good loving somebody
and thats somebody loves you back
to be in love and loved in return
the only things the heart desire
alangkah bahagianya andai kata cintaku seperti itu
malangnya 'bertepuk sebelah tangan tidak akan berbunyikan'
susah nak ungkapkan perasaan aku tika ini
setiap kali aku duduk sendirian mesti terfikirkan dia
setiap apa yang aku lalui mesti terkenangkan saat aku bersama dia
setiap tempat yang aku lewati seringkali mengharap dia berada di sisi
mungkin aku bodoh mencintai orang yang tak mungkin mencintai kita
tapi apa boleh buat
kalau hati dah suka semua keburukan yang dia lakukan hanya ku anggap gurauan
seringkali aku menangis
meratapi kebahagian dia
jujur aku katakan hati aku menderita saat melihat dia bahagia
aku pernah berkata kepada diriku
aku akan bahagia andaikata melihat dia bahagia
tapi aku sekadar insan kedil
yang tak mampu nak sorokkan kesedihan aku
entahlah mungkin tiada jodoh antara aku dan dia
mengapa aku masih berharap
sedangkan peluang untuk aku bersama dia amatlah tipis
hurrmmmmm susah nak duga bila perasaan sayang tu terlalu kuat dalam diri kita
aku amat merindui kenangan raya tahun lepas
aku terasa amat bahagia bila dapat kad raya from him
dpt bbm dgn dia
dpt wish from him
mungkinkah masa itu akan kembali?
hurmmmmmm........
sehingga ke hari ini aku masih menyayangi dia
dia cinta pertama ku dan aku harapkan dia dapat menjadi imamku

awak, berat hati saya untuk menanggung semua ni. mungkin benar hati awk terluka hati sy pun turut terluka. awk sampai bila kita harus bergini. perkenalan kita bukan satu tempoh yang singkat. andaikata awak tak mampu nak jadi imam saya, saya harapkan awak untuk menjadi sahabat saya. awak maafkan saya. mungkin betul saya dah lukakan hati awak. jujur dalam hati saya, saya ikhlas terhadap awak. maafkan saya..................

there are two types of sad people in this world
'those who prefer to be sad among others'
or
'those who prefer to be sad alone'
i'm choosing to be sad alone
coz it's will make another happy

when I see you smile and know that it is not for me, that is when I will miss you the most

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^