Monday, August 6, 2012

what's going on!!

salam semua
pejam celik pejam celik hari ni dah masuk hari ke 17 umat islam berpuasa
terasa sekejap masa berlalu
pastinya ramai yang dah siap sedia buat persiapan raya
aku sendiri baru 30% done
entah kenapa lately ni xde feel langsung nak sambut raya
mungkin di sebabkan umur makin meningkat so mood beraya tu agak berkurang
yalah bukannya dapat duit raya pun kan...
hahahahahah

lately ni otak terbeban dengan kerja yang makin bertambah
aku akui umur masih muda tapi itu bukan satu alasan untuk aku persiakan apa yang aku ada sekarang
ramai yang kagum dengan pencapaian aku sekarang
tapi mereka tak tau di sebalik kejayaan itu tersembunyi seribu kedukaan
ibu bapa aku pastinya bangga bila anak mereka punyai kerjaya yang membanggakan
tapi pernahkan mereka tanya apa yang aku sendiri inginkan
aku sendiri tak sanggup nak tengok kekecewaan parents aku
akhirnya aku nekad menyambung apa yang family aku inginkan
biarlah hati aku terluka
asalkan family aku bahagia

otak aku sangat2 serabut sekarang ni
makin aku cuba lupakan makin kerap kenangan bersama dia berlegar dalam minda aku
kenapa aku yang harus di pilih menanggung semua beban ni?
cinta aku tulus buat si dia
walaupun banyak kali dia melukakan aku tapi tak sedikit pun hati aku dapat membenci dirinya
tipulah kalau aku katakan aku tak cemburu bila dia bercakap, ber"msg",ber'tweet' mahupun bergurau senda dengan orang lain
hati aku menderita
tapi apa yang mampu aku lakukan
andaikata kesengsaraan aku mampu buat dia bahagia
aku relakan

sekarang ni aku dalam mood protes ngan abg
terasa macam apa yang kitaorang lakukan langsung tak di hargai
ntahlah malas nak fikir apa2 sekarang
otak cukup serabut!!

entries kali ni agak serabut. yalah dah otak pun serabut. ntahlah lately ni apa yang buat semuanya tak kena

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^