Monday, November 26, 2012

P.E.R.U.B.A.H.A.N


P.E.R.U.B.A.H.A.N
ertinya?
tanyalah kepada diri kita sendiri
pengalaman hidup membuatkan kita ingin berubah
tapi mampukan kita sendirian melakukan perubahan?
mungkin YA dan mungkin juga TIDAK
sometimes manusia terlalu negatif about perubahan
tapi bila bertanya kepada diri sendiri
YA kita mesti berubah
dari kecil hingga ke saat ketika ini
pastinya terlalu banyak perubahan yang telah kita lakukan
tapi adakah kita berpuas hati?
kalau tanya aku sendirilah
aku still x puas hati
banyak lagi yang ingin aku kecapi
semakin kita dewasa semakin banyak pengalaman hidup yang kita lalui
itulah salah satu sebab kenapa manusia berubah
ada yang berubah ke arah kebaikan 
ada juga yang memilih untuk berubah ke arah keburukan
depends on our self
kita sendiri yang menentukan hidup kita kn
so what for kita perlu mendengar kata orang lain
tak salah untuk minta pendapat
just kita kena yakin dengan apa jua keputusan yang kita lakukan
so 
jgn takut untuk berubah
kerna setiap perubahan itu pastinya ada hikmah di sebalik yang berlaku

aku semakin yakin dengan keputusan yang aku tetapkan. mungkin berada di seberang dapat mengembalikan diri aku yang telah hilang. aku inginkan suatu kehidupan yang baru. satu titik permulaan dalam kehidupan.

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^