Wednesday, December 5, 2012

Day by Day


makin lama makin tak tertahan rasa di hati
akhirnya aku ambil masa juga untuk menulis apa yang terbuku di hati

hari demi hari aku merasakan kehilangan
dari seorang rakan sahabat hinggalah keluarga

kalau berbicara mengenai RAKAN sekolah 
pastinya mengamit seribu 1 kenangan pahit
selepas apa yang terjadi dalam group 'The Siblings'
aku merasakan yang aku belum mampu untuk memaafkan mereka
sukar rasanya
mungkin betul hanya segelintir
tapi segelintir itulah yang memaksa aku melupakan semua kenangan masa lalu

aku lebih gemar mengenali seorang SAHABAT berbanding rakan
kerna bagi aku sahabat sentiasa berada di sisi kita
malangnya lately ni aku terasa begitu jauh dengan sahabat2 ku
mengapa? aku sendiri masih belum ada jawapannya
AISYA masih mengejar cita-cita
masanya banyak di peruntukkan untuk bekerja
SYALINA jauh ke timur
jarak mungkin menjadi punya terciptanya jurang antara kami
AIN no komen
kadang kala timbul kadang kala tenggelam
busy mungkin... hanya dia yang mengetahui
ANIS pastinya sibuk menghabiskan kuliah di samping menyiapkan persiapan perkahwinan
aku x salahkan anis... jadual kedoktorannya memaksa kami jarang bertemu
QILA ntahlah
semenjak 2 menjak ni dia seolah2 menjauhi aku
aku x pernah paksa dia bayar hutang3 dia
kalau ada duit bayarlah
kalau xde xkan lah aku nak paksa
makin hari aku rasa jurang tercipta antara kami semakin lebar
mungkin sebab dia dh berpunya manakala aku dh memegang status isteri orang
logik ke alasan yang aku fikirkan
semuanya hanya ALLAH s.w.t yang maha mengetahui

adakah apa yang terjadi kpd keluarga 'Shazzle Crew' bakal terjadi kembali dalam FAMILY 'Kamaliens'
jujur aku xde jawapan
apa yang aku rasakan aku semakin jauh dari mereka
hari demi hari aku kehilangan family ini yang akan aku sayang
makin hari aku terasa mereka semakin jauh
seolah-olah ada seribu 1 perkara yang di rahsiakan
aku sayang sangat family ni
aku tak mahu "pisang berbuah 2 kali"
kalau itu telah menjadi takdirnya aku pasrah
mungkin iya aku bisa menubuhkan 1 fan club
tapi aku x bisa untuk kendali hingga akhir

keputusan aku untuk ke Jakarta mungkin keputusan yang tepat
aku ingin PEMBAHARUAN
kenapa Jakarta menjadi pilihan aku
biarlah hanya keluarga yang mengetahui

apa yang terjadi aku bersyukur kerna insan bergelar suami sentiasa ada di sisiku
sahabat forever daus & hawa
thankz atas dukungan kalian
insyaallah Jakarta akan menjadi permulaan hidup baru kita
semoga kenangan yang tinggal di Malaysia menjadi memori terindah selamanya

baru habis mengemas rumah. rupanya sulit juga. dah biasa menggunakan khidmat orang gaji sesekali kena buat adeh parah juga. lenguh 1 badan tapi kalau dah nama tanggungjawab terpaksa jugalah

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^