Monday, December 31, 2012

End of 2012


assalamualaikum semua
baru berkesempatan nak kemas kini entri semalam yg tertangguh
maaf yer kalian semua 

2012
gembira? sedih? terluka? kecewa?
semua ada dalam onar kehidupan aku sebagai manusia
asam garam kehidupan katakan
permulaan tahun 2012 pastinya terasa sedih perit
ada saat dan ketikannya aku terasa tersangatlah 'DOWN'
cuma aku beruntung di sebalik semua kesedihan itu
ada insan yang sentiasa berada di sisi aku memberikan sokongan

tahun 2012 membuka lembaran aku untuk aku mengenali sahabat2 lain
mama aku pernah berpesan
jangan memilih untuk bersahabat
sebaliknya luaskan persahabatan itu
apapun family kamaliens adalah sahabat terbaik tahun ini
suka duka banyak kami lalui bersama

banyak memori indah 2012
kalau nak cerita satu per satu tersangatlah banyak
cuma yang aku nak highlight this year
THANKZ BUAT KAMALIENS
alhamdulillah semua event yang di rancang berjalan lancar
insyaallah tahun 2013 kita akan buat yang lebih baik

tutup buku 2012. now its time to forget everythings. Insyaallah 2013 will be more better. Pray for me

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^