Friday, March 22, 2013

No more pain.....


assalamualaikum,
dah lama rasanya tak dapat menulis di sini
entri kali ni agak sedih sikit
tp sebenarnya aku sendiri tak pasti apa sebenarnya perasaan di hati ku ni

apa agaknya perasaan korang semua andainya orang yang anda percaya mengkhianati kalian?
bukan sekali malah sudah berkali-kali tapi hati ini terlalu berar untuk mengakui
saat si dia dalam kesempitan aku tidak lekok menghulurkan bantuan
tapi ke manakah hilangnya nilai persahabatan itu?
kerna dia aku rela di pulaukan dengan rakan2 lain
kerna dia aku sanggup memusnah sebuah persahabatan yg sgt aku hargai
segala kemahuannya aku turuti
walaupun dalam kesibukan sekali pun

tapi kini segala apa yang di katakan
seolah2 sebilah pisau yang menghiris nyawa aku
pernah aku persoalkan hutangnya kepada aku?
pernah aku mendesaknya?
pernah aku menolak permintaannya selagi aku termampu?
pernah aku minta ganjaran atas segala yang kebaikannya buat aku?

andai kata pesanan terakhirnya benar untuk meninggalkan aku
aku redha
inilah dugaan yang terpaksa aku lalui dalam mengenal erti persahabatan
aku tak pernak desak @ minta untuk membayar hutangku
andai tiada aku rela menghalalkannya

cuma aku sedikit kesal
setelah semua yang aku lakukan ini balasannya buat aku
aku amat terkilan pabila dia menjilat ludahnya sendiri
betul kata arif...
insan seperti ini seolah-olah tiada prinsip hidup buatnya
dengan menyakiti hati orang lain mungkin memberikan kebahagian buat dia....



sebelum ada yang tersalah sangka insan ini bukanlah en Arif Fareez. dialah insan terbaikyang sentiasa memberi dorongan dan semangat buat aku. terima kasih.. and x lupa buat daus & hawa too. u guess always beside me 😍

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^