Sunday, February 3, 2013

BENGANG equally to BANGANG


dh lama x update
today update sbb rasa sgt2 x puas hati!!
sumpah aku rasa tertipu gler!!

b4 this aku diam je apa yg jd
but today aku rasa dh smpai masanya nk tamatkan semuanya!!!!
1st at all 
aku nk tanya kat semua apa mksd 'family'?
bkn ke family means kita share semuanya no matter where we are!!
back to our topic
seriously I hate family kamaliens right NOW!!!!
why??
sbb aku rasa semuanya penuh dgn
R.A.H.S.I.A
K.E.P.U.R.A.-P.U.R.A.A.N
knp aku omong begini?
kerna lately ni aku dpt tau they have other group
di mana aku enggak di butuhkan dlm group itu!!
syabas korang!!!

aku perasaan satu benda
sejak aku 'berhijrah'
semuanya udah berubah
ada yg tanya khabar berita aku?
ada yg tnya perkmbangan aku?
the answer is NO!!!
kalau benaran kalian anggap aku ni kaya family
knp enggak ambil tahu soal aku??

kalau kalian omong jarak pemisah antara kita
aku rasa jwpnnya enggak logik lngsg!!
soalnya aku bisa aje bhubung sama semua SoniQ di Malaysia
bisa aje lakukan aktiviti sama mereka
bisa aje mereka update semua pkembangan ke aku
but Kamaliens?
lngsg enggak ada kabar berita sesaat aku tinggalkn msia.
sedetik pun enggak ada

ya aku tau dong
tanpa aku kalian pasti tetap berjaya
mgkin lg berjaya dr sebelumnya
whatever happening after this 
I don't care!!
cuma aku nk ingtkan buat seseorg itu
sila langsaikan hutang anda sama gue
ingt ye mati itu bila2 masa saja


bkn aku mau meninggali kamaliens
kamaliens have been a part of my life
just aku udah enggak di butuh lagi
jd lbh baik rasanya aku mengundur diri
pastinya aku akan support abg Kamal no matter where I am

mgkn Kamaliens penamat
SoniQ pula permulaan buat aku
hubungan antara dua negara mjadi titik permulaan buat aku
doakn moga aku bisa berjaya

KAMALIENS forever in my heart
SoniQ in my heart too
xde sedikit pun beza buat abg kamal mahupun iqbaal
1 abg & 1 adik
aku sentiasa mendukung kalian selamanya
maaf entri agak kurang ajar. hanya menulis apa yg terbuku di hati. moga hati akn lebih tenang after this. sbbkn hati agak pns so mcm2 bahasa yg kuar. maaf buat yg terasa.

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^