Thursday, May 1, 2014

CHANGES


CHANGES = PERUBAHAN
manusia...
tak pernah lari dari perubahan
sama ada ke arah kebaikan mahupun sebaliknya
sama juga AKU!
2014 - usiaku meningkat setahun lagi
aku masih hanyut mengerja dunia hingga mengabaikan urusan akhirat
azam tahun baru sentiasa berkorbar2 tapi azam tinggal azam
bila sebut pasal perubahan nampak
niat je kan tapi bila nak lakukan.... yaallah hanya tuhan yang maha mengetahui
jujur aku katakan aku masih dalam proses berubah...
don't think negative k.. i'm try to be a muslimah is a good words
mungkin ada yg menghemburkan kata2 keperlian...
ada aku kesah???
janji aku ingin diriku..
diriku aku yang baru..
yg bukan hanya berjuang demi dunia tp juga akhirat
dah 25 tahun aku membuang masa
sekaranglah masa terbaik untuk berubah
mungkin bukan perubahan drastik tp cukup buat aku
moga aje perubahan aku ini bisa mendapat dukungan dr keluarga tercinta
wish me luck ^^.. doakan yang terbaik buat aku 

Perubahan itu tidah seharusnya di mulai esok tetapi di mulakan dengan saat ini #AFQuotes

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^