Tuesday, December 31, 2013

the end of 2013 :) ;) :'-)


hohohoh
akhirnya di beri kesempatan juga menulis di penghabisan 2013
maaf ya buat yang menunggu entries

flash back to 2013
begitu banyak moment suka & duka yg x dpt di lupakan
apa yang berlaku semuanya menjadi pengajaran yg mematangkan kehidupan kita

kalau di tahun lepas begitu banyak kedukaan yang terpaksa di lalui
tahun ini juga tidak terkecuali
pemergian insan2 tersayang
siapa tak sedih kan
tapi ketabahan itu harus untuk meneruskan kehidupan

2013,
perkenalan sebuah keluarga baru
jika sebelum ini aku mempunyai teman2 di Malaysia
tapi kali ini hubungan kekeluargaan smpai ke seluruh negara
terima kasih buat FAMILY SONIQ
kalian ubat menjadi mengubat rindu aku

perkenalan bersama keluarga baru banyak menberi pembelajaran baru buat aku
ia juga tak bermaksud aku melupakan FAMILY KAMALIENS aku
cuma..... entahlah x tau nak explain mcm mana

2013,
buat pertama kalinya aku berdiri di hadapan ribuan orang
terima kasih ya udah kasi kesempatan buat aku
mungkin ada bakat yang terpendam

kalau di lihat dari prespektif kekeluarga
tahun ni azam ku tercapai
banyak masaku terluang buat sang keluarga tercinta
insyaallah semoga azam ini akan kekal di masa hadapan

azam yang lain?
hurm nampaknya banyak yang tak menjadi kenyataan
belum sampai masanya kan?
hahhahahaaha

oklah dari mengarut terlebih lebuh baik end cerita 2013
SELAMAT TAHUN BARU BUAT SEMUA
semoga 2014 menjadi satu tahun yang lebih baik buat semua

ayat tunggang langgang sebab mengantuk. lately mood untuk menulis kelaut. maaf ya bahasa dah bercampur aduk. moga ketemu lagi di tahun hadapan

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^