Saturday, April 4, 2015

Kurang Bersosial


2-3 hari ni terasa nak update
tp xde topik.. nk update psl GST mcm kekurangan ilmu di dada lah pulak
pejam celik pejam celik akhirya timbul 1 isu
KURANG BERSOSIAL

ramai rakan2  bertanya
kenapa susah sgt nk dpt perkembangan tntg diri aku
susah ke? macam tak je.. aku masih setia di muka bumi ini
cuma YES admit yg aku kurang bersosial

hampir 26 tahun hidup di muka bumi ini
*rasa macam sekejap & banyak benda yg belum aku buat*
teknologi berubah mengikut arus
tipulah aku katakan kalau susah nak tahu perkembangan rakan2
facebook ada..whatsapp ada..twitter ada.. even instagram pun ada
aku bukannya tak ikut perkembangan teknologi
semua acc aku ada... cumaaaaaa
hidup aku bukan untuk teknologi.. bukan juga untuk bersosial
mungkin ada yang pelik.. tp inilah aku
aku lg suka duduk rumah... bersama keluarga.. membaca
kalau ada yg ber'whatsapp' aku tetap membalas
cuma ada kalanya tak terlalu panjang
knp? kerna aku sendiri xde topik yg ingin di bahaskan
kalau berjumpa pun aku rasa kekok
cakap sedikit je.. lps tu dh xtau nk ckp apa
mgkn ada yg katakan aku sombong
go a headlah.. as long as I know who am I
AKU MANUSIA YANG TAK RETI NAK MENERUSKAN PERBUALAN
pelik??? normal kot
sebab sikap malas dalam diri aku? hurmmmmm

buat rakan2 seandainya anda memulakan bicara
sy tetap akan melayan.. cuma ada ketikanya sy blank dgn topik apa nk bercakap
mgkn aku x rapat dgn semua org
or mungkin aku yg mencipta jurang supaya mereka tak mgenali aku
jawapan yg hingga kita aku masih tertanya2 
semoga ada 1 perjalanan untuk aku menemui jawapan itu

life are to difficult to be defined. the more we go the more we hurt. the only way is to accept what have been means to us

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^