Friday, February 11, 2011

Holiday :-)

1/2/2011 - 6/2/2011
aku suka date ni. It's time for holiday.
for surelah holiday dengan family aku. weeeee
dah lama gler dah pergi bercuti
Puchong - Teluk Intan - Penang - Kangar - Langkawi - Kangar - Padang Besar - Teluk Intan - Puchong
Nilah laluan holiday aku
gler kentang kan.. amek kau sekali 4 negeri kami meneroka
 Perak, Pulau Pinang, Kedah and Perlis
bayangkanlah dalam masa 5 hari berjaya taup keempat2 negeri ni. Memang best.
kami bertolah dari Puchong petang 1/2(Selasa). First sekali amek ayah aku kat ofis. 
Pastu terus gerak pg Teluk Intan, Perak *umah wan aku*
Puchong ke Teluk Intan selalunya amek masa 3-4 hours but kalau menyinggah makin lama lah.
Kami singgah makan kat Tanjung Karang. Famous of Soto. Sekali hirup nak lagi. Confirm aku katakan.
sampai kat umah wan dah kul 2 pagi

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^