Monday, February 21, 2011

hidup kadangkala begitu mbosankan
komitment dgn kerja, keluarga dan mcm2 lg membuat aku brasa begitu lesu
bangun je pagi dh mmikirkan liku2 hidup yg tpaksa aku lalui sbagai
anak,sahabat,ladies,girl,pekerja, pelajar dan mcm2 lagi.
kadangkala aku terfikir
di mana letaknya nilai harga khidupan
kehidupan ibarat buku yang terus bercetak
setiap halaman dan muka surat haruslah diselak
satu per satu halaman myaksikan lembaran hari2 kehidupan
semakin hari semakin aku bosan dgn hdp aku
nak katakan xde kerjaya
aku ada
duit???
hurm mgkn bg aku duit xmnjadi masalah
rakan2/sahabat?
Yes I need them. walaupun sharian kat ofis dgn rakan2 but feeling keje tu dh
tak macam dulu lg. mgkn disbbkan mereka segan dgn jwtn aku skrg
dn mgkn juga disbbkan komitmen yang kian hari kian mningkat
tiada lg gelak tawa mahupun gelagat mesra rakan2 ku
masing2 sibuk dgn tugas harian



SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^