Monday, February 14, 2011

Operasi Membakar Lemak :-)

Semalam adalah hari yang amat memenat.
Dari pagi sampai malam langsung xde rest.
memang tak bagi peluang untuk aku tido pun.
nasib badanlah yer ;-)
pagi2 lagi adik aku dah kejut jogging
arghhhh!!!! sebabkan nak maintain badan terpaksalah bangun gak.
balik mandi je kena bawa mak aku lak pergi pasar
mata time tu memang tak payah nak cakaplah.
kuyu gler.....
kul 11 lbh faz chat dengan aku ajak pergi bukit cerakah
ajaknya nak main basikal
sebabkan lama tak hangout aku pun join jelah
lagipun free dah so enjoy dengan kawan2 lah
kononnya nak gerak kul 1 tapi janji melayukan
kul 3 barulah gerak.
ramai gak lah yang join kali ini..terubat rindu kat kawan2
min,aiza,faz,ros,aku,syakir,bob,sherry, bf faz serta family syamin
gler ramai kan.. 4 kate 1 lori
korang bayangkan sendiri
berbasikal kat bukit cerakah memang mencabar mental and fizikal
but I'm proud of myself
berjaya gak aku berbasikal mendaki bukit hehehehe
penat b'basikal kami rest kat Taman Iklim Sederhana
sekarang ini taman iklim tengah musim salji
so panas2 kat luar then masuk sejuk
perghhh memang terasa kenikmatan dia
dah puas main 'salji ais' kami sambung balik berbasikal
perjalanan balik memang best. yalah turun bukitkan so memang lajulah
terasa macam drift kate lah pulak..hehheheh
penat berbasikal perut mulalah terasa lapar
bincang2 at last decide nak makan kat Pantai Remis
mak aiii jauhnya merantau.... *bak kata ibu aku*
dinner kat sini memang best..dengan ketenangan berada di pantai
buat aku terubat rindu aku kat dia
dah kenyang makan then balik
weee... arrive home at 11 o'clock
kira awal lah tu aku balik..hahahhaha
siap kena pergi lg
the day was very wonderful. I'm going to miss it
love u guys.. if x sibuk lagi pasni aku akan join lagi
love u all xoxo








SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^