Thursday, March 3, 2011

tired = bored!!!!

arghhhhh
letih, penat itu je yg dpt aku ungkapkan skrg
plus very very very bored working
if dulu time sek excited sgt nk keje
kononnya nk ada feel lifelah
but now aku release
keje x semudah yg di sangka
setiap hari bdpn dgn bnda yg sama boleh mbuatkan kita bosan
lg2 bila bdpn dgn manusia yg b'mcm2 ragam
dpn kita pijak semut pun x mati
tp kat belakang mgalahkan mulut buaya
klu dulu aku rasa ahh bosannya sekolah
pergi sek, blk sek, siapkan homework, tution
everyday lakukan tugas yg sana je
but now aku sedar
itulah namanya kehidupan
kehidupan hnya 1 episode penceritaan
sama je xkira sekolah or berkerja
yg mbezakannya adalah apa yg kita lakukan
dlm situasi aku mungkin aku dh mula bosan dgn tugas2 aku
sekejap ke sini kejap ke sana
plus pulak ada mslh2 dgn rakan sekerja yg suka sgt2 b'muka2
talam dua muka katakan
sibuk tu boleh di tahan jugalah
klu tiba time busy mmg x ckp tgn di buatnya
kdg2 tfkr je nk cr keje baru
tapi......... mls dh nk buat resume + interview
sampai bilalah aku mampu bertahan kn
kita nantikan jelah....

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^