Sunday, March 13, 2011

A Night with My love family :-)

hello semua,
makin hari makin kerap pulak aku m'gupdate blog ni
yalah byk klapangan waktulah katakan
last night aku ada date dengan family aku
biasalah sometimes kenalah ada masa dgn family
xkan nak keje 24/7 jam je kan? ahhaha ;-)
so family aku decide makan satay
lokasinya mestilah Medan Satay Kajang
dari satay terbaik Haji Samuri
kami sampai kat situ jam menunjukkan kul 10 mlm
diet? uhm2? xpyh fkr pnjg mlm ni tiada diet bgmu
kehkehkehkeh
this week having late dinner jelah
pasni aku cover blk dgn diet
ok smbung cerita
malam tu selain family aku, aku turut ajak wan, tok teh, opah teh and kak yah
kebetulan diaorg dtg umahkan so mmg rezeki diorang
aku dgn family dh biasa kalau x sejam makan satay memang x sah
hbs je mkn satay planning2 last2 family 'warga2 tua' decide nk pg umah
opah chik aku kat Putrajaya..sory abg and adk2 have to cancel plan
gler x malu kul 12 tgh mlm pg melawat umah org lg
nsblah kaum keluarga.. klu org lain dh lama kena halau
hahhahaahaah XD
smpai je opah chik dh siap mkn..
aduhai makan lg but kali ni aku xmkn
just tgk org mkn or lbh tepat lg tidoooooo :-)
kul 2 pg kami balik ke umah
just what esok nya pg2 lagi dh kena stanby kat ofis
gempak seh...apapun a night with family mmg enjoyable gler
nxt time aku update lg :-P

first skali orderlah menu dulu

jeling tajam kat org yg amek gmbr

a part of my love family

tok teh & opah teh 

afan yg mmg suka sgt interface



menu utama kami


SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^