Thursday, March 17, 2011

i love the day

helo melo kopi o
dua hari ni sangat berharga buat aku
aku rasakan bagaikan diri ku berada di awang -awangan
dua benda yang aku idamankan
akhirnya berada di tangan ku
semalam akhirnya dapat juga aku beli
kamera yang dah lama aku idamankan 
Canon 550D
weeeeeee syok gler rasanya
dapatlah melaram dgn kamera baru
hari ni pulak ada org sponser hp baru 
lagi lah excited gler
bak kata orang rezeki jangan di tolak
eventhough hp murah but aku x ksh
as long as function dia gempak seh
thankz to my love abg <3






SMILE! Thankz for reading =)

2 comments:

  1. wah durian runtuh sungguh fara..tang kamera tu jelesnyerrr...

    ReplyDelete
  2. @siti

    tulah hawa.. alhamdulillah thankz to my lovely bro ;)

    ReplyDelete

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^