Tuesday, March 29, 2011

Support Afif!!

siapa peminat program realiti akademi fantasia(AF)?
pastinya ramailah..
demam akademi fantasia kembali menjelma
kali ini buat kali terakhir
dah 9 tahun bersama AF pasti korang jemu kan bila dah xde nnt
slps 3 tahun tidak mengacara
tahun ni Pak Nil kembali mengacara
of courselah aku akan support 100%
Pak Nil mmg terbaiklah..hhehe
terubat rindu aku kat pak nil
last monday dah di umumkan top 12 pelajar2 AF
and for this year calon pelajar pilihan aku 
ialah AFIF!!!!
knp aku pilih afif?
hehheehe
sbb dia kuzin abg kamal
abg kamal sokong aku pun sokonglah
hehhehee
xdelah aku sokong afif sbb suara dia mmg sedapppppp
sekali dengar pasti terpukau
oklah korang mesti nak tahu afifkan
jomlah lyn gmbr2 afif ;-)


Afif ketika MyStarz LG

New Image Afif now

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^