Thursday, February 2, 2012

S.T.R.E.S.S!


Boleh x explain kat aku definisi kat atas tu?
Lately ni aku terhimpit dengan pelbagai masalah
1st of courselah pasal hubungan aku ngan dia
Macam2 cara aku cuba perbaiki
Belum juga ketemu jawapan
Semakin hari hari hati aku semakin sakit mghadapi kesedihan
Mungkin dia x sedar sikapnya membuatkan aku terluka
Sebulanlebih aku bertahan hinggakan kadangkala aku berfikir
Apakah corak permainan dia
Susah sangat dia nak terima diri aku dgn ikhlas.. Hurm
2nd masalah abg dengan kak intan
Aku sebagai orang tengah rasa tersinggung sangat2
Susah rasanya nk pegang rahsia kedua2 nya
If bergaduh aku juga yang jadi mangsa
3rd masalah yang aku sendiri tak tau apa kaitan aku
Tetiba tuduh aku sampaikan fitnah kat orang lain
Actually aku langsung tak tahu menahu hal itu
Takpelah aku berfikir itu alasan korang untuk buang aku dalam group tu
Aku terima eventhough persahabatan kita dah lama
Sekarang ni aku dah malas nak fikirkan semuanya
Lebih baik aku concentrate ngan kerja aku
Lagi mendatangkan kebaikan
Sekurang2 nya aku dapat duit.. Hehheheheh
Dari menabur fitnah dapat dosakan?
Lgpun penting sanga ke korang dalam life aku...hahahha
Aku inginkn percutian saat ni
Insyaallah boleh kurangkan stress dalam diri aku
Aku harapkan semuanya selesai cepat

manusia zaman kini tak pernah puas dengan apa yang mereka ada. umpat mengumpat dah sinonim dalam kehidupan mereka. biasalah dah xde keje nak buat kan

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^