Sunday, February 12, 2012

terbuang


lately ni macam2 masalah yang melanda khidupan aku
1st at all aku dah pun di buang dari siblings group
mula2 tu terasa sedih gak
lama kelamaan aku tabah
yalah orang dah x nak kita
so apa lagi kita nak harapkan
lagi baik diaorang buang aku dari group tu
sekurang-kurangnya xdelah hati aku sakit
about Shazzle Crew pula aku mmg rasa terpinggir
ntahlah apa nak jd lps ni pun aku sendiri xtau
for now aku tak nak amek tahu pasal apa2
terasa pula aku yg beria2 tp xde orang yang melayan

dalam kehidupan pasti ada pasang surut
aku tak pernah nak mlebel2 soal pemilihan kwn
bg diri aku, aku berkwn dgn semuanya
terpulanglah sama ada korang nak terima aku seikhlasnya atau tdk
mata hanya mampu melihat
tapi hati memberi seribu erti

otak makin ligat berfikir. tapi jawapan kepada persoalan masih tidak di peroleh. terlalu banyak berfikir kadang3 myebabkan diri kita stress. aku ingin meluahkan kpd seseorg.. tp siapakah yg sudi? belum ketemu jwpnnya

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^