Friday, May 25, 2012

Promo Gerimis Mengundang & Preview Night Aku Ada Kau Ada


salam semua..
rasanya pastinya ada bibit2 cemburu tgk gmbr di atas kn?
hahahaha
oklah entries kali ni agak ketinggalan zaman sikit
21 April yang lepas
team #kamaliens turun padang menyokong filem 'Gerimis Mengundang'
alhamdulillah ramai juga yang sanggup bersusah payah datang menyokong kapten kami tersayang Abg Kamal Adli
eventhough abg kamal kita ni terlambat but diaorang semua still sanggup menanti
thankz all
promo GM di Maju Junction Mall ini amat best
macam2 hadiah kitaorang peroleh
hiburan from Brenda & POP pun tak ketinggalan
mantap gler
so uols semua jgn lupa saksikan filem GERIMIS MENGUNDANG di pawagan mulai 31 Mei ini ye


hampir 3 jam kami di Maju Junction Mall
habis sahaja promo
aku & ieka bertolak ke E-Curve
untuk apa?
apa lagi kalau tak lain tak bukan
preview night filem





kat sana aku & ieka jumpa pula dgn kak syaz & shikin
shikin sanggup tu datang from Melaka semata2 nak myokong abg tersayang
preview start jam 8 malam
permulaan macam biasalah sesi autograph & bergambar
overall filem 'Aku Ada Kau Ada' sangat menarik
amat terhibur dan yang pasti
kisah percintaan yang lain dari lain
kalau ada sesiapa yang dah tgk pastinya tak kan lupakan ' Aziz The Great' kn
sape lagi kalau tak lain tak bukan abg kesayangan kami semua Kamal Adli
yang masih belum menonton lagi apa kata cepat2 ke panggung berhampiran
jangan lepaskan peluang keemasan ni
yang rindukan abg kamal menari & menyanyi again
mmg WAJIBlah pergi menonton!!!!!


preview night habis sekitar jam 1 pagi
apapun abg kamal memberikan kami seribu satu kenangan manis
semoga abg terus berjaya dalam kerjaya
and what important is U ALWAYS IN OUR HEART!!!!!

AAKA preview but kami still support GM!!!!!!

Lastly uols semua jangan lupa menonton filem 'Aku Ada Kau Ada' bermula 24 Mei 2012 dan 'Gerimis Mengundang' bermula 31 Mei 2012. Sama2 lah kita menyokong filem industri tempatan. All the best to you abg. And hopefully both of the film pecah panggung!

21 Mei memberikan kenangan manis buat aku. di tengah2 perjalanan hari timbul satu kenangan istimewa. apa dia? hanya aku & ieka yang mengetahui. memori yang akan sentiasa terpahat di hati. aku, ieka, kak syaz & shikin mmg x bisa di pisahkan. maaf kalau ada yang kurang senang dengan kami

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^