Wednesday, July 4, 2012

salam nifsu syaaban


assalammualaikum semua
salam nifsu syaaban 1433H
satu permulaan lembaran baru dalam hidup kita sebagai umat islam di muka bumi ini
aku jua x terkecuali
aku sedar aku insan yang amat cetek pengetahuan agama
bukan bermakna kedua ibu bapa aku tidak menitik beratkan
mereka kerap menasihati
cuma sebagai anak gadis yang makin meningkat dewasa kadang terleka dengan pengaruh dunia
aku mengaku aku sering mengabaikan tugasan yang WAJIB
sering kali juga merasa kekhilafan atas kesalahan aku
kerap kali aku berniat untuk berubah
tapi apa kan daya
aku hanyalah insan yang lemah
semua insan di sekelilingku jua turut hanyut dengan hasutan dunia
mungkin tiada kesedaran buat kami
dunia yang kami kejarkan sedangkan akhirat belum pasti apa yang menanti
jujur aku katakan
aku perlukan seseorang membimbing aku ke arah kebenaran
yang dapat membantu menerangi kegelapan dalam hidup
semoga lembaran baru ni
aku dapat tunaikan apa aku inginkan

salam nifsu syaaban buat semua. sekiranya ada kesilapan dari aku, aku mohon seribu keampunan. semoga lembaran baru ini memberi seribu keberkatan buat kita semua

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^