Tuesday, April 5, 2011

Chatting with Mr. Kamal Adli

detik ni genaplah 24 jam dateline aku dgn my fav abg
kat mana kami date? kul berapa?
hhehheehhe kami just date infront of the laptop
stylo gler kan? hahahh
buat apa? dah dpn laptop apa lg chattinglah
4/4/2011 menjadi kenangan terindah dlm hidup aku
sejam aku dpt chat dgn abg, kak tasha and fans
actually aku lbh byk kpd abg kot.. XD
mula2 on9 timeline punya lah laju
naik pening aku di buatnya
nasiblah ku ada idea bernas utk highlight kan tulisan aku besar2
*saja menggatal*
actually aku lagi byk menonton dr menulis
kehkehkehkeh
oklah aku suka tgk abg sbb aku rasa terhibur
even dia jauh but still dekat dgn aku
x kshlah apa korang semua nak cakap aku akan sentiasa sokong abg
and the best part is 10 minit terakhr sblm chat terakhir
xku sangka abg will said that he love me too
and tido baik2
warghhhh rasa excited gler..
mlm tu siap tido mimpikan abg lg...
love u too abg :h:
take care :-)



ini sebahagian dr video tu.. kalau korang nk tgk lg try link ni
http://www.ustream.tv/recorded/13774056


SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^