Thursday, April 7, 2011

tersepit antara dua hati

hati?
pentingkan hati itu? 
bagaimana kan menjaga hati?
hurmmm soalan yg tiada jwpnnya
kita dilahirkan utk mrasai kasih syang
dn juga b'kongsi luahan hati antara satu sama lain
cuma kdg kala kita sndiri x pasti di manakan sbnrnya hati kita ni
aku sndiri terumbang ambing dlm hal ini
aku syg kn lelaki A ini dn juga lelaki B ni
kedua2 nya mengambil berat terhadap aku
kdg kala aku rasa apa yg mereka beri itu x spatutnya di berikan kpd aku
hurmmm..ssh nk ceritakan
mulanya aku hanya anggap mereka abg angkat ku
xku sangka cinta pulak berputik
mulanya aku sangkakn diri aku btepuk sebelah tangan
but then i release that both of them having the same feeling
klu korang tnya akulah, aku sndiri xtau nk kata bagaimana
lelaki A memmpunyai ciri2 yg aku idamankan
baik, ambil berat, romantik, suka buat lawak and so on
cuma kdg2 tu kalau mrajuk adui ssh nk pujuk
lelaki B pulak pemalu tapi baik hati
apa je aku nak semua dia tunaikan
dia tmpt aku luahkan perasan
klu nk di ikutkan kedua2 nya ada kbaikan & kburukan msg2
jikalau di suruh memilih skrg aku sndiri xtau mana harus di lpskan
aku tersepit antara dua hati ni 
i love both of them ;')

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^