Tuesday, April 12, 2011

crazy!!!!!

arghhhhh!!!!
itu jelah yg boleh aku ekspresi skrg ni
makin lama hdp aku makin  gila di buatnya
semuanya gara2 TENSION kat ofis
akibatnya badan aku lemah
pengaliran darah x sempurna
and so on..
ok jujur aku katakan aku xde MOOD langsung nk pg keje
jiwa aku rasa terseksa
batin aku meronta minta di lepaskan 
tolonglah aku merayu
lepaskan aku dari semua bala bencana ni 
*ayat pasrah*
actually keje kat sini ok
just environmnet and staff yg KO
bukannya apa diaorang tak boleh tgk org lain sng katakan
hdp diaorg ssh klu org lain sng
ok lets aku describe sape mereke ni
MS.LIM
org plg aku benci dlm dept ni
plg myemak and plg hipokrit
dpn bos baik blkg bos naik tanduk
dia jd mcm ni sbb x dpt naik ke jwtn bos skrg
biasalah org gila kuasa
MS.KEW
kdg2 ok kdg2 KO
nak keje dgn dia ni mmg kena byk2 sbr
maklumlah org main no ekor
so mood pun kena ikut no ekorlah
klu kena JACKPORT mmg baiklah mood dia
even diaorg ckp bhs cina jgn fkr au x fhm
*ada gak yg x fhm*
aku mmg benci diaorg ni sbb diaorg mmg patut di benci
that all.. ;)
thankz for reading coz im really crazy nowdays...

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^