Monday, May 30, 2011

Outing with Lyana

yeappy
2 hari ni sangat2 lah menyeronokkan
sampaikan tido malam tu terasa nyenyak skali
first skali aku dapat jumpa dengan lyana
excited dia mmg x terhinggalah
kebetulan dia ada kat Putrajaya so aku amek peluang untuk pg jumpa dengan dia
yang bestnya dia kata dengan kawan2 dia 4 orang so aku 
aku dengan kuzin aku drive je kate kelisa coz ingat muat
skali sampai mak aii 6 orang
terkejut beruk aku dibuatnya mulalah otak pun ligat berfikir macam mana nak ddk
at last sumbat gak semua 6 orang kat belakang plus aku dgn kuzin aku
bayangkanlah sebiji kate kelisa naik sampai 8 orang
nasiblah tmpt tu dkt kan
mula2 drive bawa diaorang pg Alamanda Putrajaya
plan nak tgk wayang but tiket hbs lah pulak
bdk2 ni plan nak pg Times Square but bajet dia pulak xde
so aku bawalah pg Sunway.. byk pilihan ada kan
mula2 jalan2 dlm Sunway Piramid
ingat diaorang nak main ice skating tp semuanya takut
*sbnrnya semua nak but bajet xde. sorylah akk pun pun blm spt gaji if x dh support dh*
then makan kat Mr. Tepayakki 
dh kenyang aku bawa diaorang exercise kat canopy walk Sunway Lagoon
nak masuk rugi pulak sbb dah petangkan so jalan2 jelah
after that diaorang teringin nak pg ICity
yg sedihnya sampai kat situ tmpt tu under construction lah pulak
environment dia kurang menarik.. sedih :'(
tp aku enjoy lepak dengan budak2 ni
kul 8 lbh gerak balik hantar diaorang balik Putrajaya
coz ckgu diaorang bagi kuar sampai kul 10 malam je
hari tu mmg best sangat2 buat aku
sbb apa yang aku hajati menjadi kenyataan
semoga kita berjumpa lagi lain kali ;-)





SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^