Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru

its 16 mei today
semestinya hari yang di tunggu2 buat semua guru di malaysia ni
1st at all nak ucapkan 
Selamat Hari Guru to 
my mum Pn. Rozanaliza Mohd Saad
ckgu2 SK Seksyen 16 Shah Alam
ckgu2 SK Puchong Batu 14
ckgu2 SMK Puchong Utama (1)
pensyarah2 Unisel & MMu
tanpamu guru 
tidak kenal lah saya apa tu ABC, 123
tanpamu guru yang tak pernah kenal erti susah payah
tiadalah kejayaan saya di hari ini
tanpa mu guru *di rumah*
tiadalah sinar cahaya aku di hari ni
sy syg semua ckgu2 
ckgu adalah pembimbing utama masa depan kami
terima kasih cikgu
sumbangan dan jasa cikgu tidak terbalas dek saya
hopefully kejayaan saya ni mebawa satu sinar kebahagian buat ckgu2 semua
I LOVE all my teachers
muahhhh <3

to my mum
thankz sbb x prnh jemu ajar adk even kat umah & sekolah
ibu adalah ckgu terbaik buat hdp adk
xde ibu xde lah kjayaan adk di hari ini
once again thankz mum
I Love U so much <3

thankz again all teachers & lecturer for teaching me
witohout all of u my dream will not be achieve
thankz you so much =)


SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^