Friday, May 27, 2011

Teacher's Day Celebration

lama x update kan sini
maklumlah xde bahan nak di updatekan
so hari ni aku nak update
psl Teacher's Day
korang semua mesti pernah sambut hari guru kan
time kat tadika dulu siap nangis lagi nak bagi hadiah kat ckgu
bila dh msk sek ren sibuk simpan duit nak beli hadiah
sek men lagilah sanggup tu pg dating cari hadiah
hahahahahahaha
oklah hari ini aku nak cter sambutan aku dgn bdk2 tadika
korang nak tahu reaksi diaorang macam mana?
tadika ni milik family aku
so ikut suka aku lah nak buat apa kan..
ckgu2 kat situ decide nak buat hari ni
iaitu 27 Mei 2011
pelajar2 sekolah di benarkan pakai baju biasa
macam2 ragam diaorang untuk menang pakaian tercantik
tapi yang paling cute skali di menangi oleh adk Haziq & adk Intan
kita mcm Prince & Princess lah


first2 skali datang pelajar2 sibuk bagi hadiah kat ckgu
teringat pulak masa zaman aku dulu2
nxt ckgu diaorang buat game cari harta karun
harta diaorang x banyak lah just pen dengan pencil
dan penat cari harta karun then diaorang main musical chair
yang ni paling terbaik sbb pecah perut aku gelak tengok gelak adk2 ni
even diaorang kecik tingkah laku diaorang amat mencuit hati gila
after that time untuk makan
sumbangan dari ibu bapa yang murah hati amat memberangsangkan
pelbagai juadah istimewa di sediakan khas buat pelajar2 & guru2 yang di sayangi
makan, minum semua dah kenyang
tibalah masa untuk ucapakan selamat tinggal buat guru2
Tadika Cemerlang Ilmu
all the best to all the teacher and paling penting
adk2 nakal aku :D




SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^