Thursday, December 29, 2011

im crying alone :'(((((((((((


salam semua
makin hari makin kerap pula update blog ni kan
aku just nak kurangkan kesedihan
blog lah tempat aku meluahkan segala-galanya
hanya blog yang memahami dan mengerti apa yang tersirat dalam hati aku

hari ini aku rasa down gler
rasa nak nangis tu tak payah nak cakaplah
aku rasa terpinggir diri
seolah-olah aku bersendirian dalam satu kumpulan
hati aku sekarang memang kecewa gler
aku rasa diri aku dah tak di perlukan lagi
mungkin orang lain dah jadi keutamaan
aku nak keluar dari kelemasan yang melanda
dah tak ada air mata yang mampu aku titiskan
aku doakan agar mereka semua gembira sabtu ni
aku rasa nak tarik diri saat ini
aku dah tak mampu lagi nak beri kerjasama....

i need a few days to be alone
rasanya aku perlu off semua connection antara aku dan mereka
aku perlukan masa untuk bersendirian
berfikir..bertenang dan yang pasti menyembuhkan luka dalam hati aku
aku pernah cuba berdiam tapi hatiku makin terseksa
i need a beautiful beach..freedom..angin sepoi2 bahasa dan paling penting
KETENANGAN
mungkin betul kata abg
aku dah besar
tak boleh lari dari masalah
tapi nak buat macam mana
hakikatnya aku tak kuat
aku bukan seperti gadis2 lain yang mampu membuang segala masalah dalam sekelip mata
even aku tak suka dengan diri aku tapi inilah kenyataan!!!!

pengakhiran tahun ni amat mendukacitakan hari aku
sedih memang tak terhingga
aku mampu tersenyum tapi senyuman itu tidak ikhlas kuar dari diri

awak...saya sedih gila baca tweets2 awak.. kenapa sampai sekarang awak tak nak maafkan saya. ingin sekali hati saya bertweets kat awak tapi saya takut. takut awak mengeluarkan lagi kata2 penghinaan buat saya. semalam pun hati saya dah cukup terguris.. awak saya amat berharap awak maafkan saya.. saya rindu awak :face29:

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^