Saturday, December 31, 2011

2011 memories


assalamualaikum dan salam sejahtera semua
akhirnya 2011 sampai ke hujungnya
hari nilah hari terakhir kita melihat matahari terbit dan terbenam
banyak kenangan yang aku lalui sepanjang 2011
semestinya ada kenangan manis & juga pahit
tahun ni banyak menguji aku
banyak air mata yang aku titiskan
nak buat macam mana kan?
rasanya sia2 je air mata tu

banyak memori terindah tahun ini antara aku dan dia
2 April 2011 - 1st time aku terima panggilan call dari dia
mula2 tu cuak juga coz dia menyamar sebagai agen pencarian pelajar kolej
konon2 lah.. dah lah call guna no lain mmg terkejutlah juga
date tu jugalah 1st time aku text ngan dia
4 April 2011 - 1st day aku jumpa ngan dia..
aku still ingat restoran kami lunch dan tak mungkin aku lupakan
setiap kali aku lalu tempat tu mesti aku teringatkan kat dia
even dia pemalu tapilah itulah diri dia
pensyarah muda yang sangat2 aku kagumi
28 July 2011 - dia add BBM aku
mula2 aku tak kenal sape tu Arjuna
mana taknya letak gambar Patrik kan
aku still ingat msg mengatakan memperkenalkan diri dia
i miss that moment
23 August 2011 - aku terima kad raya dari dia
itulah kad raya pertama & terakhir tahun ni
aku sangat hargainya
27 September 2011 - dia kata aku orang pertama add BBM dia
tak sangka pula
kebetulan je semua tu
22 November 2011 - 1st time dia ajak aku pg event company dia
aku mmg excited sgt2
mulanya bkn sbb dia
tapi bila sampai fikiran aku bertukar pula
and that was the 1st time aku bergambar
sumpah happy.. dah lama aku tunggu saat ni
yang paling buat aku happy BBM dia after event ni
sampai sekarang aku still simpan
5 November 2011 - jumpa dia kat ASK2011
seriusly dia hansem
bagi aku penampilan dia agak lain sikit malam ni
28 November 2011 - lunch dengan dia with sorang kakak ni
actually badan aku tak berapa sihat sangat
tapi demi komitment aku terpaksalah juga
6 December 2011 - hari sekali lagi aku lunch dengan dia
kali ini bukan sebagai pensyarah tapi executive
saja jumpa dia bagi cenderamata from singapore
7 December 2011 - kuar ngan nadia
plan nak cari hadiah william ngan wan
saja text dia nasib jugalah dia sudi nak jumpa even lambat
even sekejap tapi happy dia teman cari hadiah
dia ajak aku tengok wayang
sayangnya aku terpaksa tipu sebab tak nak kuzen aku salah anggap
24 December 2011 - inilah kali terakhir aku kuar ngan dia
aku tengok dia macam cacing kepanasan
tak leh nak duduk diam
26 December 2011 - berakhirlah hubungan antara kami
even perit untuk aku lalui tapi aku terpaksa
setiap malam aku titiskan air mata
siapalah yang nampak kan

hingga ke hari ini aku still mengharap hubungan kami pulih seperti sedia kala
aku manusia biasa
tak lari dari membuat kesilapan
abg aku pernah kata jangan terlalu berharap
even dia dah hina aku.. diri aku tetap memaafkan dia
walaupun terluka

banyak lagi memori terindah buat aku..
ada di antaranya aku dah upload kat twitter
silalah baca yer..

aku mengharapkan tahun 2012 membuka lembaran baru bagi aku
hidup atau matiku aku pasrah
aku sendiri tahu keadaan diriku
andaikata Allah ingin menarik kembali semua pemberiannya aku redha

awak...saya sentiasa mengharap awak maafkan saya. saya tahu saya dah letak awak dalam keadaan yang tidak selesa. saya tunggu saat itu. andaikata detik itu muncul dan saya dah tiada saya nak awak tahu yang dah maafkan awak. terima kasih awak sebab bagi kenangan terindah buat saya.

aku merindui arwah pak usu.. setiap kali aku sedih bayangan wajahnya sentiasa berada di mataku. Pak usu adik rindukan pak usu. adik nak berada di sisi pak usu. adik tak xde tempat nak mengadu.. ibu asyik sama kan adik dengan abg. adik tak leh jadi macam abg. abg pandai ada kerjaya. semua abg buat dapat pujian. adik sayangkan abg tapi adik rindukan pak usu. mata pak usu dalam diri abg buat adik makin rindukan pak usu

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^