Monday, December 26, 2011

kecewa ;'((((


hari ni hari yang amat dukacita buat aku
spnjg hari aku t'menung m'mikirkn apa yg ptt aku lakukan
1st at all mmg aku sentap sgt2 dgn tweets2 dia
aku just anggap dia abg tp tuduhan dia kat aku kterlaluan
aku tahulah aku bknnya taste dia
aku x layak utk bdamping dgn dia
cuba tnya aku dr awal
ni dh sbb satu sindiran dh buat conclusion sndiri
rimasnya aku
aku hnya bdiam diri
sbbnya aku xnk mngganggu kerja aku yg dh lama tbengkalai
tinggal bberapa hari saja lagi
kerja ini umpama nyawa aku
tsilap langkah kerjaya aku korbankn
back to topic
perubahan awk yg tiba2 buat sy sgt2 x selesa
sy rindukan sgt2 bahagia bsama dgn awk
even awk hanya menulis tp tulisan itu umpama bkata2 kat sy
awak... mengertilah even pun sy sygkan awak diri sy x mungkin mjadi milik awk
sy sdr sape sy
hati sy yg terluka belum pun sembuh
awk tambahkan lagi beban dlm hdp sy
salah ke klu sy anggap awk ni abg sy
even sy x panggil awak abg awk ttp abg dlm diri sy
sy tunggu panggilan awk
itupun kalau awk maafkan sy
maaf atas salah faham

maaflah if ada yang kata aku ni emo. aku juga kuatkan diri utk tdk menangis. segala apa yang aku tulis dlm blog ni semuanya kebenaran tntg diri aku. jika ada yg puas hati x pyhlah baca

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^