Monday, January 2, 2012

Happy New Year :)))


salam semua
terlebih dahulu fara nak ucapakan
'Selamat Tahun Baru & Happy New Year 2012'
buat semua sahabat2 serta rakan2 fara
mestinya semua ada azam baru kan?
tahun ni fara tak tanam azam pun
azam tahun lepas pun tak tercapai lagi :face7:

new year kali ni aku sambut ala kadar je
tak de mood pun nak sambut
yalah hati ini masih terluka lagi kan

tahun ni aku mengharapkan satu pembaharuan besar
aku nak ubah penampilan dan kerektor dia aku
aku nak jadi diri aku sendiri
aku tak nak ikut kata orang lain
dunia aku milik aku
tak ada siapa pun yang berhak mengatur hidup aku

aku still ingin mohon maaf dari dia..semoga hati dia cepat terbuka untuk maafkan aku. aku mohon maaf yang teramat sangat. please forgive me :face29:

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^