Saturday, January 28, 2012

:'(((((((((((


apalah yang bermain di kepalaku saat ini
lately ni aku agak sentap sikit dengan kak sofie
aku dapat rasakan hubungan dingin aku ngan dia
aku cemburu dengan member crew yang lain terutama Arif & Izz
banyak yang mereka tahu mengenai group ini berbanding aku
kadang2 aku terfikir apa gunanya aku di dalam group tu
adakah aku hanya pameran meyaksikan kegemilangan orang lain?
hurm...
bercakap mengenai tweets memang makin terasa
setiap hati aku menitiskan air mata membaca semua tweets
kenapa orang lain lebih mengetahui berbanding aku?
kenapa aku menjadi insan terakhir tahu semua aktiviti dalam group tu
sapelah yang tak terasakan?
aku yang mulakan group tu
tapi sekarang aku di anggap tidak wujud
salah aku juga
pemikiran aku tak matang selari dengan usiaku
kadang2 aku sedih
kenapa dalam satu group perlu ada rahsia?
kenapa dalam group perlu ada perbalahan?
kenapa dalam group kena ada yang bermasam muka
hati aku hanya aku yang mengetahui
orang lain tak lalui apa yang aku rasa
orang lain tak kan faham
mereka hanya tahu komen je
diaorang sedar tak kata2 tu semua amat melukakan hati aku
saat ni aku masih mampu tersenyum
sampai bilakan?
aku sendiri tak tahu
kejadian 2 hari lepas masih segar dalam ingatan aku
semua crew kak sofie hubungi except aku
aku hanya mampu tersenyum menyembunyikan seribu kedukaan dalam hati aku
saat itu hanya air mata yang mampu aku curahkan
aku sedih gler
kenapalah aku jadi manusia yang sangat2 tak penting lansung
aku tak tahu macam mana nak luahkan apa yang terbuku di hati ini
aku tak mampu berkata2
yang terus menghantui aku adalah KESEDIHAN :face59:

aku rasa bersalah. di sebabkan aku orang lain menanggung masalah. aku tahu punca masalah itu datang dari aku.aku ingin berdamai tapi apa kan daya orang itu tak sudi. entah macam mana aku bakal berdepan dengannya nanti

SMILE! Thankz for reading =)

1 comment:

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^