Sunday, January 8, 2012

akhirnya sebuah persahabatan


assalammualaikum
baru hari ni berkesempatan nak mengupdate blog
maklumlah kebuzian melanda sejak akhir2 ni
4.1.2012
memori yang akan sentiasa terpahat di hati
tak di sangka akhirnya persahabatan yang cuba aku pertahankan berakhir jua
langsung aku tak jangka inilah pengakhiran perhubungan kami
selama ni aku berdiam
tak sangka berdiam rupanya lagi banyak mengundang padah
sahabat yang aku sayang yang aku anggap seperti abg akhirnya membuat keputusan untuk tidak mempunyai sebarang ikatan dengan aku
kenapalah dunia ini kejam?
kenapa saat aku mengecapi kebahagian semuanya di rampas?
ya allah beratnya dugaanMu terhadap diriku ini
aku sangat2 menyayangi dirinya
aku tak sangka langsung tindakan dirinya ni terhadap diriku
seharian aku menangis
aku sembunyikan semua kedukaanku dalam diriku sendiri
aku rasa amat2 tertekan
kepada siapa harus aku luahkan
aku kehilangan seorang sahabat yang amat penting dalam hidup aku
mulanya amat berat untuk aku hadapi
hinggakan aku fikir kenapa aku perlu hidup?
kan bagus kalau aku mati
tak payah melalui kelukaan yang teramat sangat
hatiku saat ini hancur gila
lagi aku cuba kenangan bersama dia
makin kerap kenangan itu muncul
aku sayangkan dirinya
mungkin silap aku juga
aku langsung tak di berikan kesempatan untuk memberi penjelasan
sedih rasanya dia dia putuskan semuanya secara tiba2
tapi nak buat macam mana
saat ini aku amat merindui dia
aku rindukan senyuman dan gelak ketawanya
he always in my mind:face22:

permulaan tahun 2012 sangat mendukacitakan. rasa teramat perit nak teruskan kehidupan. hurmmmmm

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^