Tuesday, January 17, 2012

Happy Birthday to Pak Usu :'((((((((


hari ni 17 Januari
hari jadi insan yang amat aku sayang
alangkah bagusnya kalau dia masih hidup
boleh aku luahkan semua masalah yang ada dalam diri aku
dialah tempat aku mengadu
dialah yang sentiasa memberi aku semangat
dialah yang sentiasa membela aku
dialah yang sering memberikan aku tunjuk ajar
dialah yang sering membahagiakan hari2 aku
alangkah bagusnya kalau detik ini kembali kepada 6 tahun lepas
aku rindukan dia
setiap tahun aku lah insan pertama yg wish & sing happy birthday to him
sometimes aku menangis sendiri kenapa insan yang amat aku sayangi harus pergi meninggalkan aku
setiap kali aku dambaan kebahagiaan kelukaan yang bertempat di hati ku
pak usu,
adk rindukan pak su
alangkah bagusnya kalau pak usu masih hidup
banyak benda adk nk ceritakan kat pak usu
adk sayang pak usu
tahun ni macam tahun2 lepas juga
adk xde hadiah untuk pak usu
adk boleh sedekahkan al- fatihah buat pak usu
semoga pak usu tenang di sana
sentiasa doakan kesejahteraan adk :face29:

aku tak sampai hati nak tunjukkan kesedihan aku depan orang lain. aku cuba gembira tapi dalam hati aku amat terluka. ada yang masih berdendam dengan aku. maafkan aku. aku bukan insan yang sempurna

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^