Monday, September 19, 2011

bersyukur :')


salam stalkers
apa khabar maaflah menyepi beberapa ketika
terlalu banyak open house yang harus di hadiri
maklumlah hari raya lah katakan :face12:
dua hari lepas aku dapat berita abg iq excident
kat atas ada gambar "bee" abg iq hancur berderai
tgk je gambar memang tak terkatalah
saat itu hanya mengharapkan supaya abg iq selamat
alhamdulillah semuanya selamat just kereta yang perlukan sedikit pembaharuan
kalau ikutkan tengok keadaan kereta mestilah ada yang menyangka abg iq cedera parah
alhamdulillah Allah masih sayangkan abg iq
dia memberikan peluang kepada abg iq untuk terus bernafas
actually abg iq mengelak dari satu kereta kemudian kereta yang lain
then dia terlanggar tiang lampu and at last kereta dia terjatuh dalam gaung
dengar cerita memang berderau darah
ikut kata kak poja malam excident tu abg iq tak boleh nak jalan :face59:

semalam jaoin satu event kat Istana Bambu
#twtupraya
memang best lah katakan
yang paling terkejut sekali abg iq boleh berjalan
sihat walalfiat tak macam orang bau lepas excident
tapi kita nampak luaran je kan dalam belum tentu lagi :face6:
syukur alhamdulillah aku mendoakan semoga abg iq cepat sihat dan aktif seperti biasa


my lovely brother

cukuplah cerita pasal excident2 ni ye
naik seram pulak mendengarnya
sekarang ni aku nak cerita kisah yang bakal menjelaskan korang pulak
hahhahahhaah :face7:
raya tahun ni adalah raya paling bermakna buat aku
kenapa???
sebabnya aku dapat duit raya dari insan-insan teristimewa merangkap abang2 aku
mula-mula sekali aku dapat duit raya dari abg KPENG or SYAZWANZULKIFLY aka Apek
abg kpeng paling awal sekali bagi duit raya kat aku
seminggu sebelum raya tu.. kiranya dah advancelah aku dapat heheheh
then semalam pula aku terima duit raya from abg IQRAM DINZLY
yeahhaaaa happy tak terkatalah
thankz abang-abangku.. next year boleh lah bagi lagi ye :face7:
berapa nilai dia hanya antara aku dan mereka saja yang tahu :face12:

abg Iq and abg Kpeng thankz you so much... love all off u :face9:

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^