Monday, September 5, 2011

memori 1 sept :')


kenangan indah pasti sukar untuk di lupakan
dalam menjaga sesuatu perhubungan perlulah ada kepercayaan
tak cukup dengan itu banyak pengorbanan yang terpaksa di korbankan
aku paling nantikan setiap detik 1 haribulan setiap bulan
ulangtahun aku bersama adik angkat aku
*don't worry she a girl*
setiap tanggal itu pasti ada terdengar ungakapan selamat daripada dia
namun tanggal 1 September 2011 merubah segalanya
hampir setahun aku mengenalinya
pahit getir kehidupan banyak aku lalui bersama
tapi aku sedikit terkilan sebegitu mudah dia mulakan segalanya
bagi aku perasaan kecewa tak dapat nak aku lahirkan
sebagai seorang kakak mustahil untuk aku katakan yang aku tak merindui dia
takdir memisahkan kami sebegitu juga dengan hidup
kenkangan masa dan jarak meletakkan jurang di antara kami
aku dah memaafkan dia.. sepenuh keikhlasan di hati
aku terima semuanya yang berlaku selepas ini
andai kata aku tak layak untuk berada di sisinya pun aku pasrah
sebab aku mengerti dia layak mendapat yang lebih baik dari aku :')

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^