Monday, September 26, 2011

Suka duka bergelar 22 tahun :')



assalamualaikum semua
25 September 2011
genaplah usia ku 22 tahun
semakin dewasa semakin banyak ranjau kehidupan yang terpaksa aku lalui
aku sepatutnya bersyukur kerna aku masih di beri peluang untuk bernafas di muka bumi ini
jauh aku mengelamun mengenangkan hari yang sepatutnya menjadi hari bahagia menjadi hari yang paling sedih dalam hidup aku
aku cekal kan hati aku kuatkan diri ku ni
aku pasrah dengan semua dugaan

hari jadi aku tahun ni di sambut agak hambar
semua ahli keluarga aku lupa akan birthday aku
kuzin-kuzin aku, mak cik-mak cik aku even kawan baik aku pun lupa akan hari bersejarah aku
aku pasrah.. yalah sape lah aku di hati mereka
nama aku pun tak akan ada di mulut-mulut mereka
aku hanya di perlukan bila mereka memerlukan aku

aku sempat memberitahu abang
tahun ni aku tak nak sebarang kejutan untuk hari jadi aku
tapi lain aku harapkan lain yang menjadi
thank you so much abg sebab membahagiakan hari fara
walaupun tanpa keluarga aku sangat-sangat bersyukur kerna semua insan yng tiada pertalian darah dengan aku yang telah ku anggap keluarga masih ingat hari bersejarah aku

even aku sedih tapi semalam merupakan hari bahagia aku
aku mengaku aku menangis
tangisan air mata yang penuh dengan kedukaan dan kegembiraan
tak sangka saat aku berduka ada insan lain yang mengembirakan hati aku
yang paling buat aku bahagia adalah kejutan dari Abg Adam Shah and Kak Ila Damia
thank you so much
tak lupa juga buat abg kamal, abg iq, abg kpeng, abg ijam, abg fizo, abg bamie, abg erry, abg adi and too all yang wish "Happy Birthday"
tak terhingga untuk aku ucapkan
love all of u


*saja je aku post gambar ni sebab ada yang tak puas hati dengan aku*

credit untuk mereka
First- Abg Firdaus
Middle - Adk Eyija
Last - Abg Shahz & Lyana

aku berazam untuk lupakan masa lalu. aku ingin kuat menempuh hari-hari yang mendatang. aku hanya ingin bahagia bersama orang yang amat aku sayang. fahamilah diri aku ini. aku bukan sekuat insan lain di muka bumi. aku sangat-sangat kedil

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^